خدمات چاپ
Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com

چاپ تامپو

مطلبی وجو ندارد

چاپ فلکس وپارچه

مطلبی وجود ندارد

درباره کارت های پی وی سی

کارت ویزیت لمینت فوری(مات وبراق)

 

 

چاپ کارت ویزیت

 

درباره کارت های پی وی سی:

 

کارت PVC از جنس پلاستیک بوده که در سایز استاندارد 86*54 میلی‌متر (مشابه کارت‌های بانکی) ارائه می‌شود. امروزه در سرتاسر دنیا از این نوع کارت در موارد مختلف همچون کارت شناسایی و پرسنلی، کارت بانکی، کارت اعتباری، کارت دانشجویی، کارت خرید و فروشگاهی و… استفاده می‌شود. کارت PVC در انواع مختلف نظیر ساده، مغناطیسی و هوشمند (بدون تماس) قابل ارائه بوده و امکان صدور و چاپ این کارت‌ها به صورت رنگی و تک‌رنگ با در نظر گرفتن موارد امنیتی مانند هولوگرام، نشان و مهر طلاکوب و بارکد میسر می‌باشد.

 

 

سیستم چاپ کارت شناسایی امکان چاپ بر روی انواع کارت PVC و یا كارت هوشمند را فراهم می‌نماید. امکان کدگذاری کارتها توسط این سیستم امنیت بالایی را جهت عدم سوء استفاده های احتمالی بوجود می‌آورد. شرکت پارس افزار با داشتن نمایندگی سه شرکت بزرگ evolisو  HITI, Fargo بالاترین کیفیت چاپ را ارائه می‌کند.
موارد استفاده دستگاه PVC Card Printer :
کارت پرسنلی – کارت حضوروغیاب – کارت اعتباری – کارت رستوران – کارت دانشجویی – کارت گارانتی – کارت تخفیف – کارت پارکینگ – کارت باشگاه ورزشی – کارت فرهنگی و آموزشی – کارت هدیه – کارت میهمان

 

کارتهای فوق با انواع زیر قابل ارائه می باشد :

 

کارت Rfid – کارت پی وی سی – کارت مگنت – کارت بارکدی – کارت اسمارت SMART

 

چاپ افست PVC

 

چاپ افست یکی از پر رونق ترین و فراوانترین چاپ هاست. شاید یکی از د لایل آن چاپ روی کاغذ با کیفیت بسیارعالی و د ر تیراژهای نسبتا پایین است. البته د ر چاپ اسکرین تیراژهای پایین تر از چاپ افست، معمول و متد اولتر است و حتی از نظر صرفه اقتصاد ی مناسبتر، اما اگر جنبه کیفیت چاپ را نیز د ر نظر د اشته باشیم. چاپ افست مناسبترین است. گاهی چاپ افست را به د لیل عد م برجستگی یا فرورفتگی د ر رابط (زینک) چاپ مسطح نیز نامید ه می شود .

بروشور – کاتالوگ

 هدف بروشور و کاتالوگ

     در واقع بروشور و کاتالوگ  این سه وظیفه  اصلی را بر دوش دارد

   ١- معرفی               ٢- ایجاد سوال           ٣-  پاسخگویی سوالات مخاطبان

  دادن آگاهیهای لازم و ضروری به مخاطب است که ضمن معرفی کالا و خدمات، نقش و هدف تبلیغ هم دارد که باعث تصمیم گیری می شود.

  آگاهی و اطلاع حاصل کردن از وجود موسسات، سازمانها و تولیدات و خدمات آنها، آشنایی با احزاب، نهادها، جمعیت ها و فعالیت های آنها، میزان تحولات اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی و نوع زندگی را برای مخاطب روشن می کنند و در انجام فعالیت ها و تصمیم گیری ها کمک می کنند همراه با اطلاعاتی که در روزنامه ها و مجله ها ممکن نیست ولی شباهتی با هم دارندکه به شیوه ای مرغوبتر، بهتر و لوکس تر از نظر کاغذ، مقوا و چاپ ارائه می شوند.

   اگر از این دو کالای تبلیغاتی و اطلاع رسانی به خوبی استفاده شود و شاخصه های لازم در ارتباط تصویری در آن در نظر گرفته شود  اثر تبلیغاتی و تاثیر کاتالوگ و بروشور  می تواند بسیار زیاد باشد  و در انتخاب و تغییر سلیقه مخاطب نقش بسیار زیادی داشته باشد.

  کاتالوگ ها حاوی اطلاعاتی از قبیل اندازه، رنگ، وزن، قیمت، شیوه نگهداری و ویژگی های مورد نیاز مخاطبان است و جواب سوالهای مخاطبان را می دهد.

 تعریف بروشور

      بروشور کالای اطلاع رسانی است که ارائه اطلاعاتی مربوط به کالا ، خدمات یا رخ داد اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و یا فرهنگی میباشد .

     این کالا نشریه ای است که بسته به مقدار محتوای بروشور می تواند در یک  یا چند صفحه ، تک رنگ ، دورنگ یا چهار رنگ  با استفاده از متن عکس و گرافیک  چاپ میگردد  .

  برو شور ها معمولا رایگان توزیع میگردد و به همین دلیل اگر از ساختار گرافیکی و اطلاع رسانی خوبی بر خوردار باشد برای مدت  بیشتری نزد مخاطب خواهد ماند 

 

انواع بروشور:

     1 - تک برگی (  یک لت )                                        2-  دو برگی ( دو لتی )

    3- آکاردئونی و چند برگی مفتولی یا سیمی             4-  فانتزی  

 اطلاعات مندرج

      -    مجموعه اطلاعاتی که  در بروشور ارائه میشود به دلیل حجم کم و کوچک بودن آن باید بسیار خلاصه و موجز بوده و در ابعاد و اندازه ای که برای آن در نظر گرفته شده  بتواند اهداف کلی  سفارش دهنده که می تواند اقتصادی، تجاری، صنعتی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، دارویی، بهداشتی، پزشکی، سیاسی و حزبی باشد را در آن  بگنجاند .

   توجه به اطلاعات زیر برای تهیه یک بروشور مفید خواهد بود :

    شرح عملکرد، عنوان کلی فعالیتها و تولیدات، محصولات و خدمات ،  معرفی اجمالی تولیدات و فعالیتها  ،اطلاعاتی در مورد مواد اولیه محصولات، مشخصات کامل محصول، شیوه های مصرف و نگهداری، خدمات پس از فروش و محل تعمیرات، آموزش های لازم، نشانی کامل موسسه، فروشگاهها، مراکز خدمات پس از فروش، تلفن و فکس، وب سایت و پست الکترونیکی

  تولیدکنندگان و ناشران

      معمولا روابط عمومی ها، بخش بازاریابی و تبلیغات سازمانها   1- اشخاص حقیقی      2-  موسسات حقوقی

 قطع بروشور

بستگی به موضوع و نوع کار و خدمات و فرم و طرح گرافیست دارد. با توجه به اطلاعات، توضیح ، تصاویر و شرح پیامها.

ضمناً در چارچوب و طراحی باید به مخاطب و کاربری آن توجه کرد. هزینه پیش بینی شده نیز میتواند عامل مهمی در انتخاب قطع باشد

 ویژگی های یک بروشور

  نکته اصلی در طراحی یک بروشور شناخت خوب و کامل سفارش دهنده و مخاطبی که این بروشور را دریافت میکند

  شکیل، زیبا و در عین حال ساده بر اساس تناسب با موضوع و مخاطب که در مورد خدمات و محصولات هر چه ساده تر، بهتر. مثل داروها

 از ویژگی بروشور، برای جلب خواننده و ایجاد رغبت بیشتر در مخاطب استفاده از عکس و طرحهای جالب و دیدنی ضروری و لازم است.

  بروشورهم  می تواند  روی جلد و پشت جلد داشته باشد  و باید به اندازه یک جلد کتاب یا مجله و حتی پوستر برای آن احمیت قائل شد     بروشور به دلیل صفحات کم  معمولاًعطف ندارد. ، توجه به سه نکته همیشگی در طراحی گرافیک بروشور باید در نظر گرفته شود

1- با کمترین المان 2- درکوتاهترین زمان  3- بیشترین پیام را انتقال دهید 

 کاتـــالـــوگ  تعریف کاتالوگ

     کاتالوگ ها را میتوان به دو دسته تقسیم کرد

  1. تبلیغاتی وظیفه آن  معرفی وترویج اهداف سازمان یا کار خانه  سفارش دهنده 
  2. اطلاع رسانی  راهنما و مشخصات و شرایط استفاده از اماکن ، کالایا خد مات  ارائه شده  است

  کاتالوگ به دلیل بر خوردار بودن از فضای بیشتر برای ارئه اطلاعات سفارش دهنده  می تواند شامل اطلاعات ریز تری باشد

 کاتالوگ یعنی کالانما، کارنما، یعنی دفتر راهنمای کالاها و فعالیت ها و مشاغل مختلف   یعنی فهرست نامه و صورت کالاها و خدمات

یعنی اطلاعات ارائه شده جزئی و ریزتر و حاوی شرح   کاتالوگ  مختصات و ظرایف  موضوع و کالاهای مورد نظر ،  کاتالوگ   در واقع راهنمای کالا و کالانامه محسوب می شود و حاوی فهرست کالاهای تولیدی توسط یک موسسه و کارخانه است و می تواند حاوی معرفی مشاغل و موسسه های خدماتی، اجتماعی و فرهنگی نیزباشد.

 در یک کاتالوگ صنعتی  نام هر کالا، مدل، شماره یا شکل و تصویر مشخصات فنی و توضیحات ضروری است تا خریدار را کمک کند.

  بعضی کاتالوگها برای سفارش خرید در دسترس مردم قرار داده می شوند تا اجناس مورد نیاز خود را مطابق لیست کاتالوگ از فروشگاههای مورد نظر درخواست کنند.  

قطع کاتالوگ

قطع  مثل  بروشور و کتاب متنوع است و برای سهولت مخاطبان در انتخاب کالا و خدمات برخی ساده، برخی لوکس است و باید به نحوی طراحی شود که سریع اطلاعات لازم را در اختیار مخاطب قرار دهد.