|
| ||||||||
ردیف | جنس کارت ویزیت | یکرو | دورو | دانلود نمونه طراحی | ||||
قیمت | تحویل | قیمت | تحویل | |||||
1 | گلاسه 300 UV | 6400 | 3 روز | 9700 | 3 روز | |||
2 | سلفون براق | 6800 | 3 روز | 10600 | 3 روز | |||
3 | سلفون مات | 7700 | 3 روز | 12300 | 3 روز | |||
4 | پلاستیک 300 ورنی | 8300 | 6 روز | 11600 | 6 روز | |||
5 | کتان آلمان 350 | 10900 | 4 روز | 15000 | 4 روز | |||
6 | سوسماری | 11600 | 6 روز | 16400 | 6 روز | |||
7 | برچسب (لیبل) قطع ویزیت | 10200 | 6 روز | - | - | |||
8 | کارت لمینت براق کوچک | - | - | 48000 | 12 روز | |||
9 | کارت لمینت مات کوچک | - | - | 68000 | 12 روز | |||
10 | کارت لمینت براق بزرگ | - | - | 59000 | 12 روز | |||
11 | کارت لمینت مات بزرگ | - | - | 79000 | 12 روز | |||
12 | کارت موضعی سلفون | - | - | 25000 | 8 روز | |||
13 | کارت موضعی استخوانی | - | - | 55000 | 12 روز | |||
14 | کارت P.V.C. 500 | - | - | 145000 | 17 روز | |||
15 | کارت P.V.C. 760 | 245000 | 22 روز |
|
| ||||||||
ردیف | روکش کاتالوگ | یکرو | دورو | دانلود نمونه طراحی | ||||
قیمت | تحویل | قیمت | تحویل | |||||
1 | کاتالوگ A4 گلاسه با پوشش یووی UV | 106000 | 3 روز | 164000 | 3 روز | |||
2 | کاتالوگ A4 گلاسه با پوشش سلفون براق | 134000 | 3 روز | 212000 | 3 روز | |||
3 | کاتالوگ A4 گلاسه با پوشش سلفون مات | 154000 | 3 روز | 246000 | 3 روز | |||
4 | کاتالوگ A4 پلاستیک 300 ورنی | 165000 | 6 روز | 231000 | 6 روز | |||
5 | کاتالوگ A4 کتان آلمان 350 | 218000 | 4 روز | 298000 | 4 روز | |||
6 | کاتالوگ A4 سوسماری | 231000 | 6 روز | 328000 | 6 روز |
* جهت بدست آوردن هزینه چاپ کاتالوگ A3 مشابه موارد بالا، قیمت آن را ضربدر 2 نمایید.
|
ردیف | نوع، تیراژ و سایز | یکرو | دورو | دانلود نمونه طراحی | ||
قیمت | تحویل | قیمت | تحویل | |||
1 | تحریر 80 گرم 5000 عدد اندازه A6 | 26000 | 6 روز | 38000 | 6 روز | |
2 | تحریر 80 گرم 5000 عدد ابعاد A5 | 54000 | 6 روز | 70000 | 6 روز | |
3 | تحریر 80 گرم 5000 عدد ابعاد A4 20×29 | 99000 | 6 روز | 128000 | 6 روز | |
4 | تحریر 80 گرم 5000 عدد ابعاد A4 21×29.7 | 110000 | 6 روز | 145000 | 6 روز | |
5 | گلاسه 135 گرم 2000 عدد ابعاد A6 | 25000 | 6 روز | 37000 | 6 روز | |
6 | گلاسه 135 گرم 2000 عدد ابعاد A5 | 52000 | 6 روز | 68000 | 6 روز | |
7 | گلاسه 135 گرم 5000 عدد ابعاد A5 | - | - | 114000 | 6 روز | |
8 | گلاسه 135 گرم 2000 عدد A4 20×29 | 96000 | 6 روز | 125000 | 6 روز | |
9 | گلاسه 135 گرم 5000 عدد A4 20×29 | - | - | 220000 | 6 روز | |
10 | گلاسه 135 گرم 2000 عدد A4 21×29.7 | 105000 | 6 روز | 140000 | 6 روز |
|
ردیف | نوع، تیراژ و سایز | تیراژ | قیمت | تحویل | دانلود نمونه طراحی |
1 | پاکت ملخی (اداری) قطع 22×11 | 5000 | 270000 | 6 روز | |
2 | پاکت A5 در قطع 16×22 | 2000 | 170000 | 6 روز | |
3 | پاکت A4 در قطع 22×32 | 2000 | 240000 | 6 روز |
|
ردیف | نوع، تیراژ و سایز | تیراژ | قیمت | تحویل | دانلود نمونه طراحی |
1 | کارت اینترنت لمینت بزرگ | 1000 | 75000 | 12 روز | |
2 | کارت اینترنت لمینت بزرگ | 4000 | 280000 | 10 روز | |
3 | لیبل CD با برش و پوشش UV با دایره بزرگ | 1000 | 35000 | 7 روز | |
4 | لیبل CD با برش و پوشش UV با دایره کوچک | 1000 | 39000 | 7 روز | |
5 | جلد CD گلاسه بدون درب با پوشش UV | 1000 | 71000 | 7 روز | |
6 | جلد CD گلاسه دربدار با پوشش UV | 1000 | 90000 | 7 روز |
نکات مهم که خواهشمندیم قبل از تماس با ما یا درج سفارش چاپ در وب سایت آنها را مطالعه کنید (حتی شما دوست عزیز) !
CMYK Color & 8 Bits/Channel Mode
رزولیشن 300 pixels/inch
رعایت فاصله 3 تا 5 میلیمتر از اطراف طرح برای متن ها و تصاویری که حائز اهمیت هستند
(به عنوان مثال در هنگام طراحی، شماره تلفن را به گوشه ی طرح نچسبانید)
خروجی با فرمت Tiff و به صورت تک لایه با کمپرس تصویری LZW
ترجیحا فایل ها را با WinRAR کمپرس نمایید.
ریسوگراف چیست؟
ریسوگراف نامی تجاری برای یک سیستم چاپ می باشد که توسط شرکت ریسو کاگاکو در ژاپن ارائه شده است. این سیستم ترکیبی از تکنولوژی های مختلف می باشد که همه در یک دستگاه جمع شده است.
به طور کلی ریسوگراف یک سیستم چاپ با سرعت بالا و شبیه به چاپگرهای دیجیتال است. این دستگاه از سه فن آوری برای چاپ استفاده میکند:
- اسکن کردن
- انتقال دقیق تصویر
- چاپ با سرعت بالا
ریسوگراف از نوعی استسیل استفاده می کند که به آن مستر گفته می شود. مستر در دستگاهای ریسوگراف به روش دیجیتال با استفاده از اسکنر تعبیه شده بر روی دستگاه یا با انتقال اطلاعات از طریق کامپیوتر بر روی آن برای چاپ آماده میشود. سپس با قرار گرفتن مستر در مسیر چاپ مرکب از نواحی تصویر دار آن عبور میکند و بر روی سطح چاپ شوند که عموما انواع کاغذ است منتقل می شود.
ریسوگراف در مقایسه با روشهای چاپ مثل افست می تواند برای چاپهای پر تیراژ استفاده شود. از این حیث برتری ریسو در ارزان بودن تهیه مستر و زمان تولید آن و البته سرعت بالای چاپ است.
سرعت چاپ این دستگاه میتواند به 130 صفحه در دقیقه برسد. البته در مورد رقابت در کیفیت باید گفت که این مساله ای مطلق نیست اما کیفیت ریسوگراف قابل قبول و متوسط به بالا است. با استفاده از ریسو میشود به صورت تک رنگ و اسپات چاپ داشت.
در چاپ با ریسو اگر شما بالای بیست نسخه از یک نمونه چاپی را تکثیر کنید قیمت تمام شده آن پایین تر از قیمت تمام شده چاپ با دیگر انواع دستگاههای تکثیر خواهد بود.
در پایان باید گفت که در حقیقت دستگاههای ریسوگراف ما بین دستگاهای کپی و دستگاه های چاپ افست قرار میگیرند به نحوی که این دستگاه ها قادرند کارهای چاپی را که برای دستگاههای کپی عادی زیاد و برای دستگاههای افست کم هستند را چاپ کنند.
با ریسوگراف میتوان انواع کارهای چاپ اعم از تراکت، سربرگ، پاکت نامه، فاکتور و… را با کیفیت قابل قبول چاپ کرد.
چاپ سیلکاسکرین، چاپ اسکرین یا سریگرافی، اسلوبی که بر روش تکثیر با استِنسیل مبتنی است. در این اسلوب از پارچه توری ظریف (اغلب ابریشم)، چون سطح تکیهگاهی برای ورقه استنسیل استفاده میشود. ورقه استنسیل را روی پارچه – که بر روی کلافی (چهارچوب) محکم شده – میچسبانند. مرکب غلیظ را با ابزاری تیغه مانند (اسکوییجی) بر سطح استنسیل میگسترانند، که از بخشهای نفوذپذیر توری به سطح دیگری در زیر کلاف میرسد. بدین ترتیب، نقش مورد نظر را میتوان با رنگهای مختلف بر روی سطوح مستوی یا غیر مستوی چاپ کرد. تصویر چاپ شده با این اسلوب اغلب دارای لبههای تیز است، گویی کاغذی رنگی را بریده و چسباندهایم. از این خاصیت توسط هنرمندان برای خلق آثار بدیع بکار رفته است. سیلکاسکرین و سریگراف به اثری اطلاق میشود که با این اسلوب تکثیر شده است.
این اسلوب توسط سَمیوئل سیمُن ابداع شد (1907) و نخست موارد استفاده تجاری و تبلیغاتی داشت. امروزه هم بصورت صنعتی و هم بصورت تکثیر هنری بکار میرود. در چاپ سیلکاسکرین صنعتی این تکنیک بیشتر برای چاپ روی پارچه و البسه، اجسام و بستههای پلاستیکی (پلی پروپیلن و پلی اتیلین)، CD و DVD، کاغذ و مقوا، سرامیک، شیشه، چوب، فلز و نظایر آن بکار میرود. در چاپ سیلک اسکرین هنری این روش بیشتر برای نوع بیان بصری خاص ناشی از اسلوب آن از سوی هنرمندان جهت تکثیر محدود و شمارهدار یک اثر هنری بکار گرفته شده و در نهایت همهٔ نسخهها به امضاء هنرمند میرسد.
Stencil:با الگو و نقشه رو انداختن،schablon(شابلون) این واژه در ارتباط نزدیک با واژه Mimeograph به معنی تکثیر کردن و ماشین تکثیر است. و اما Silk Screening که نامی قدیمتر است برای Serigraphy که امروزه متداول میباشد.آن نام قدیم تر برای زمانی است که واقعا از ابریشم استفاده میکردند.حالا از موادی چون Polyester یا Nylon بهره میبرند.هر چند Seri که ریشه لاتین دارد یعنی ابریشم. این روش به کار گیری ابریشم 25 سده پیش ازمیلاد در یونان و مصر نیز سابقه داشته است و Samuel Simon در آغاز سده بیستم در منچستر در چاپ آنگونه که نوشته شده است،از آن بهره بردو حتی پس از وی در سنفرانسیسکو John Pilsworth این روش را گسترش داد و به گونه تمام رنگی درآوردو آن screen printing خوانده شد. خمیر مایه اصلی تکنیک Silk Screening که از تکنیک های Graphic Design است از تکنیک عکاسی گرفته شده است. عکاسی و گرافیک با هم ارتباط تنگاتنگی دارند.
اندی وارهول/ Andy Warhol از جمله هنرمندان شاخصی است که از این روش برای خلق آثارش به وفور استفاده کرده است. “مشهورترین و جنجالی ترین هنرمند پاپ در امریکا اندی وارهول (1928-87) است که تجربیات هنری اش بسیار فراتر از مرزهای رایج و متعارف هنر نقاشی می رود. طرز تلقی اندی وارهول نسبت به مفهوم شخصیت بسیار مبهم به نظر می رسد. او از سویی هنرپیشه های فیلم خود را فوق ستاره می نامید و از سویی دیگر معتقد بود که وی تنها یک ماشین بوده و آنچه را که ساخته نه یک تابلوی نقاشی، بلکه صرفا یک محصول صنعتی است.”1 “او با توجه به ابژهگشتهگی ِجدید که براساس ِارزش ِبازار اقامه میشود و جامعهٔ مبتذل ِسوداگر سرمایهداری را به تهدیدی خطیر برای هنر مبدل میسازد، درعوض ِدفاع از وضع ِسنتی ِاثر هنری، ابژهگشتهگی ِمطلق را به پیش میکشد. از آن جا که ارزش زیباییشناختی به جای آن طفرهرفتن از بیگانگی، بیگانگی از کالا را به خطر میاندازد، هنر باید در چنین بیگانگیای پیش رود و جنگ با کالا و کالاییشدن را با بهرهگیری از همان سازوبرگی که خود کالا به آن واگذار میکند سامان دهد. هنر باید مسیر ِگریزناپذیر ِبیتفاوتی و بیاثری و همترازی ِکالایی را پی گیرد واز این طریق اثر ِهنری را چونان کالایی مطلق برسازد. در مواجهه با چالش ِمدرن ِکالاییشدن، هنر نباید رستگاری ِخود را در آشیانهٔ نفی ِانتقادی بجوید (چراکه آن وقت هنر به هنر-برای-هنر تبدیل میشود، به آینهٔ مضحک و بیتوشوتوان ِسرمایهداری که بیدرنگ کیفیت ِچارهناپذیر ِکالا را به خود میپذیرد)، هنر باید در انتزاع فرمال و بتواره، در فانتزی ِارزش ِمبادله غرق شود تا کالاگشتهگیاش را در مرزهایی ورای کالاها و ارزش مصرفی محقق سازد و با رادیکالکردن ِارزش مبادلهای از آن بگریزد
چاپ فلکسو گونهای از چاپهای برجسته است که در آن کلیشه لاستیکی حاوی طرح مستقیما با جنس چاپ شونده در تماس است. این روش چاپ به دلیل استفاده از کلیشههای لاستیکی قابل انعطاف(فتو پلیمر)، «فلکسو» نام گرفتهاست. چاپ فلکسو عموما برای چاپ بر روی سطوح نایلونی کاربرد دارد.
فلکسو چاپی است که بیشتر در خدمت بسته بندی کالا قرار دارد. این نوع چاپ که در زمرهٔ چاپ های برجسته قرار دارد قابلیت چاپ بر روی فیلم، پلاستیک، سلفون، کاغذ و مقوا را دارا است و به هنگام چاپ بر روی کارتن های پلاستیکی، سلفون یا هر صفحهٔ شفاف دیگر می تواند سطوح را به صورت موضعی و بر حسب نیاز با مرکب سفید پوشش دهد.
لتر پرس یکی از روشهای چاپ برجسته از قدیمی ترین روشهای چاپی است و تا اوایل ۱۹۷۰ عمده ترین روش چاپی بود که در سطح وسیعی مورد استفاده قرار میگرفت پیدایش چاپ افست و دیگر روشهای چاپی به دلیل سرعت بیشتر و کیفیت بهتر و هزینه کمتر جایگزین چاپ برجسته یا لتر پرس شد
( اولین دستگاه چاپ برجسته ی سیلندری هایدلبرگ در سال ۱۹۳۶ میلادی با سرعت چاپ ۳۶۰۰ برگ در ساعت تولید و به بازار عرضه شد.)